2014. augusztus 5., kedd

Házi ételízesítő újra


Tavaly már készítettem házi "vegetát" és olyan nagyon bevált, hogy az idén ismét neki veselkedtem és készítettem. Az időjárás rapszodikus jellege miatt most a napocska ereje mellett bevetettem az aszalógépemet is, mert ha csak félnapra is félnyersen marad a zöldség, akkor hajlamos berohadni! Az idén a répákat és petrezselyem gyökereket karikára; a zellert és a karalábét kockára vágva (géppel); a hagymákat (vörös és fok) szintén karikára vágva és a zöldség zöldeket egészben aszaltam.

A légszárazra szárított és kávédarálón megőrölt zöldségeket Himalája sóval keverve tettem üvegbe. Gondolkodom, hogy tegyek-e hozzá sáfrányos szeklicét és lestyánt.

Két alakalommal készítettem és így 2 nagy kávés üveggel lett. Valószínűleg fogok még készíteni, mert Húgomnak is nagyon bejött!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése