2014. január 19., vasárnap

Holt tengeri iszap és rózsa macerátum

Sikerült szereznem száraz Holt tengeri iszapot, amiből triviálisan következik, hogy szappanba kellett "öntenem"!
Alig vártam, hogy hétvége legyen  és szappant alkothassak.

A Holt tengeri iszap jótékony hatását már Kleopátra is felismerte és előszeretettel alkalmazta szépségének megőrzése érdekében. Nem szaporítom tovább a "betűket", mert rengeteg információ kering pozitív hatásáról a neten. Az ekcémás bőr kiváló ellenszere, valamint lasítja bőrünk öregedését. Nem csak gyógyít, de szépít is!

 

Holt tengeri iszapos kecsketej szappan:
A szappan megkaphatta volna a luxus jelzőt is, hiszen  tartalmaz még shea és kakaóvajat is. A szappan Kleopátra kedvence (kecsketej+holt tengeri iszap) nevet is kaphatta volna!

Holt tengeri iszapos kecsketej szappan
 A közepébe tettem egy kis világos részt, ami "megtöri" az egyhangú sötétséget.

Rózsás kecsketej szappan:

A rózsás jelzőt a belekerült saját készítésű sárga rózsa macerátum miatt kapta. Ez a szappan is tartalmaz shea és kakaóvajat. A benne lévő piros (enyhe túlzással így nevezhető ) szín árnyalatot kurkuma és pirospaprika segítségével értem el, amelyeket a szappanmassza színezése előtt egy kis olajban  "oldottam" fel.
dunsztolás előtt, itt még szép piros

szeletelés előtt, barnás piros


felszeletelve

Most az öntéses technikát (azt hiszem így hívják) próbáltam ki több kevesebb sikerrel. Nekem tetszenek ezek a véletlenszerű "örvények".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése