2013. augusztus 25., vasárnap

Kincseket találtam!

Vasárnap reggel a kisfiaimmal kimentem a piacra vásárolni. (Nem lelkesedtek, de nem volt más választásuk, mert apának sajnos ma is dolgoznia kell.)
Hagymáért és felvágottért (REÁL a piacon) mentünk ki a piacra, de én mégis KINCSEKET találtam!!!!
Milyen igaz a mondás, hogyha nem keressük tudatosan a dolgokat, akkor "szembejönnek" velünk!
Két kincset is leltem:

 Termelői virágpor, amelynek külső és belső pozitív hatásairól innen informálódtam és innen is idézek most:
(Kevesen ismerik jótékony hatását! 850Ft volt 200g)

"A virágpor kis szemcsék sokasága.

A virágos növények hím jellegű ivarsejtjeiből áll, a méhészeti termékek legjelentősebb vitaminforrása. Fontos fehérje forrás is, mivel a 22 létfontosságú aminosavból 20-at tartalmaz.
Ásványi anyag tartalma is magas, található benne vas, réz, kén, nátrium, kálium, kalcium, magnézium, mangán, cink, króm, nikkel, szelén, klór, kobalt, foszfor, szilícium.Vitaminjai: A provitamin, B1, B2, B6, C, G, H, P, E, folsav, pantoténsav, nikotinsav, stb…

A méhek által gyűjtött virágpor közel százféle enzimet tartalmaz 

továbbá telítetlen zsírsavakat, amelyek lesöprik az érfalakra rakódott koleszterint. Kitűnő erősítő vérszegény gyermekeknél, lábadozóknál.

A virágpor kúra jótékony hatású a következő problémák esetén:
  • erős roboráló szer, immunrendszer erősítő
  • depresszió elleni szer, segít ideges, nyugtalan állapotok esetén is 
  • stressz, idegi megterhelés ellen is hatásos
  • segít elaludni
  • görcsoldó, csökkenti a fájdalomérzetet
  • gyomor-, nyombélfekély esetén
  • csontritkulásban
  • szklerózis multiplex esetén
  • vérnyomáscsökkentő javítja a bél perisztaltikáját
  • anyagcsere elégtelenségek esetén
  • női-, és húgyúti szervek gyulladásainál
  • javítja a látást
  • csökkenti a menopauzás tüneteket
  • daganatellenes hatású
  • étvágytalanság, különféle bélpanaszok esetén
  • bőrbetegségek, nyálkahártya és kötőszöveti gyulladások
  • májpanaszoknál
  • hajhullás ellen
  • sugárártalom esetén
  • idegrendszeri problémáknál
  • prosztata bántalmakban
  • nemi működés zavarai esetén (pl. potencia problémák)
  • vérkeringési zavarokban" 

Aloe vera növény 
Egy zöldségeket áruló kistermelő kínálta eladásra saját növényének hajtásait. 100 ft volt a hajtások darabja.
Egy kísérletet megér! Hátha nekem is lesz saját nagy aloe vera növényem! El is ültettem a hajtásomat és a konyhában lévő virágtartómra tettem.
Jótékony hatását gondolom mindenki ismeri!


Újabb kincseim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése