2013. június 3., hétfő

Formás szappan

Megfogadtam, hogy nem készítek szappant, addig még az elkészített szappanjaimat ki nem tudom próbálni. DE a múlt héten megérkezett a vaterán vásárolt virág mintás szilikon formám és KI KELLETT PRÓBÁLNOM!!! Ezúttal levendulás szappant készítettem olíva-,  kókuszolajból, szőlőmag és ricinus olajból, kakaóvajból és levendula főzetből. Tettem még bele rózsaszín agyagot (a felébe és vegyítettem a két szint) és őrölt levendula virágot.
Íme az eredmény:
 Nagyon szépek lettek.


Szappanos oldalakon láttam, hogy szappannyomdával is el szokták látni a szappanokat. Gondoltam én is kipróbálom! No az enyém nem olyan "hyper super", csak e fiúk nyomda készletéből egy levélke minta.
Köröm virágos szappan

szappan és a nyomda

sampon szappan
Talán egyszer majd veszek egy igazi szappan pecsétet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése