2013. május 26., vasárnap

Samponszappan

A szappan készítés magával ragadott! Imádok szappant készíteni! Most hétvégén is készítettem szappanokat. Ezúttal a samponszappan készítését próbáltam meg. Találtam egy jó kis receptet, amit egy kicsit átalakítottam. A folyadék csalán tea volt, superfat az általam készített csalán macerátum+zöld agyag és "megkínáltam" egy kis borsmenta illóolajjal, amit a patikában vettem (20 ml csak 500Ft-ba került!!). Ja és jojoba olaj helyett szőlőmag olajat használtam. A végeredmény ez lett:
Nagyon szuper mentolos illata lett.

Nos az igazság az, hogy készítettem még körömvirágos szappant is, kókusz, olíva, szőlőmag, ricinus olajakból, kakaóvajból (superfat) és körömvirág teából.

A formához túl sok volt a massza, így bevetettem a múlt héten vásárolt a bonbonos szilikon formámat is. Most már szappanöntő forma! :)

A LÚGOLDÁST MOST IS A FÉRJEM VÉGEZTE EL. Minden csoda 3 napig tart! Majd csak megunja a féltést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése